Filmmys med bröderna

Vi har precis sett klart filmen Underbar och älskad av alla som gick på 4an så nu ska vi förflytta oss in i mitt rum, krypa ner sängen och kolla på Jalla Jalla eller någon annan svensk film.
Men innan dess ska jag tvätta bort min foundation, röka och borsta tänderna.
Imorgon blir det att hoppa upp från sängen tidigt för att duscha och sen åka in till stan med Emelie, och kanske Becca (jag ska ringa och kolla med henne nu faktiskt) men det blir inget mer inlägg från mig nu, förlåt för den extremt dåliga uppdateringen och att bloggen har blivit väldigt tråkig på senaste tiden. Men sov gott kära ni!

-Just det, jag fick nyss en limpa cigg så nu klarar jag mig ett tag. Thanks! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0