Film- och sovtime

Min kväll blev helt ok till slut, satt och pratade med Becca i flera timmar i micen på msn, haha töntigt, ajemen!
Nu gick hon och la sig så jag ska göra detsamma, fast först blir det filmilutt, Beck- Okänd avsändare!

Dessutom håller jag på att ta hem lite filmer till imorgon då det blir girlienight @ my place, förhoppningsvis. Jag har fyra sängar i mitt rum så flickorna kanske sover kvar också, vi får se hur det blir med den saken. Men först imorgon blir det stan med Emelie, JeppeK och kanske Kim. Och innan dess ska jag städa lite, duscha, hänga kläder och fixa mig! Samt be mamma köpa dipp och morötter, yammie!

Men nu väntar datorn på att bli ställd på min rosa datastol, få högtalarsladden ikopplad och spela upp en bra film för mig, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0