#%¤=?!#"&@£

Kom precis hem från stan, åkte in med Becca och Kenny och fick med mig två nagelfärger som jag ville ha för endast 15kr/st och en tröja för 74kr. Dock hittade jag inga skor men jag kunde nog få låna Beccas skor och hon skulle få låna mina lackleggins så det ordnar sig iallafall! Och det där med fester, det börjar rulla in nu, yeay!

Imorse tänkte jag "ska jag ta med mig kameran? Hmm.. nej varför egentligen? Finns inget kul iallafall.."
Vad händer i stan då tror ni? -Jo, Erik och Calle kom dit! FANFANFAN och ingen mobil hade jag, FANFANFAN så surt som det bara går! Men kollade iallafall på det, och det var riktigt bra faktiskt!

Nu ska jag gå ner och fixa naglarna, så ciiiao sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0