Dags att bege sig till mormor och Lasse!

Jag är så sjukt hungrig men jag gillar inte julmat så mycket, potatis och prinskorv funkar.. Hoho kräsen? -Om jag är! Jag tycker nog att fler maträtter är äckliga än goda, och jag äter typ inget kött, bara kycklingfilé, fläskfilé och nötkött om det är i taco.. Sen gillar jag inte pannkakor, köttbullar, fisk, lamm, kebab eller något sådant äckligt. Och sen massa sånt man har till. Men nu kom jag in på något helt annat. Dags att åka, jag kommer hem ikväll, det betyder även att jag inte får röka förrän ikväll. Hej en sur och tråkig Emmi men vad gör man inte för att undvika att mormor flippar ur?! (morfar och Wally skulle tydligen inte komma till mormor, wtf!)

Ha en jättetrevlig julafton och ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0