Betydelsefullt

Har ni eller har ni haft någonting som betyder jättemycket för er? En pryl, ett smycke, ett klädesplagg eller vad som helst?

Jag har det! I julklapp fick jag ett armband av Moa som ni vet, ett jättefint armband som jag använder hela tiden. Det betyder galet mycket för mig, inte för att det är jättefint (för det är det verkligen!) utan för att det är från Moa. Och jag har lovat mig själv att bära det varje dag tills Moa kommer hem ifrån Thailand, det ska ge mig tur, och Moa, så det inte händer något och så hon får en underbar resa.

Jag trodde att jag hade tappat det ute när jag skulle ta av det förut, för det var inte på min handled då. Jag sprang runt överallt och letade först, sen försökte jag få tag på pappa så han skulle följa med mig ut och leta. Så när han inte svarade så skulle jag lyfta upp något från sängen och där låg det, jag blev så lättad så jag blev helt torr i halsen, sprang ut och drack ett glas vatten, haha helt sjukt!

Jag saknar Moa jättemycket och tanken på att jag inte kan smsa henne eftersom hennes mobil är hemma i Sverige får mig nästan att börja gråta, haha! Ae lilla pruttmos borde komma hem nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0