Äntligen klar!

Igår var jag ju på stan med pappa som ni vet och nu är jag äntligen klar med julklapparna, allihop är inslagna och bara väntar på att bli öppnade!
Det tråkiga igår var att det var något fel med strömgrejerna så tågen var inställda så vi fick vänta över en halvtimme på att det skulle komma en ersättningsbuss och hemresan tog en halvtimme extra med halka och längre resa över huvudtaget.
Väl hemma slog jag in julklapparna och sen kom Ronja till mig. Vid halv tolv hämtade Nickewhat och Kenny oss och så åkte vi med dem lite, sladda runt, körde "tjuv och polis" (haha) med Cornis och massa sådant läskigt skoj!
Vi kom hem runt ett och då la vi oss och kollade på Sjätte Sinnet (riktigt bra skräckis med världens sötaste unge!!) och sedan slocknade vi.

Jag vaknade vid elva av att Ronja ställde sig upp och klättrade över sängarna, jag hoppade upp från sängen och så gick vi ut och tog en morgoncigg innan hennes far kom och hämtade henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0