01.55

Heidi kom till mig ikväll och vi pratade om allting som hänt osv, mysigt! Och tiden bara rann iväg och helt plötsligt var klockan så mycket att sista bussen hem till henne gick så vi sprang ner till bussen och fortsatte prata så vi knappt hann avsluta meningen innan hon skulle på bussen, haha!

Nu ska jag lägga mig i sängen och se på en film och sen sova. Imorgon blir det stan igen, jag måste kolla skor till nyår kom jag på, och så ska jag kolla på en tröja jag hittade, jag vill ha den! "I love to party" står det på den. Bra tröja till fester, right huh?!

Pussilu, OCH jag ska bli bättre med bilder, roliga inlägg, Emmi talar ut osvosv. Keep reading, det kommer såfort jag får min mobil och inspiration till saker igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0