Vad håller jag på med?

Precis så, vafan håller jag på med egentligen? Jag vaknade nyss, och mitt schema är 9-16. Ärligt talat så vet jag inte själv, men jag har ingen ork längre, det har inte ens gått två veckor. Men imorgon tar jag nya tag, vilket verkligen är viktigt nu. Back in Mosstorpvanor? Jo det kan man säga.. Men jag tycker inte om min skola, vissa människor, mitt schema eller lektionerna. Jag vill byta skola, till mitt andra val men det får jag ju inte för mamma. Det kanske blir bättre nästa vecka då vi börjar med det praktiska. Just nu är skolan så seg, gå till ProNova och sitta av både lektioner och raster. Den här veckan har jag gått måndag och halva tisdag, bra va? Hejaheja mig! Jag saknar Mosstorp, alla människor. Men man måste inse att det aldrig kommer tillbaka. Plusgymnasiet är min nya skola och jag får väl helt enkelt vänja mig nu.

Idag ska jag iallafall till stan med Becca. Resten vet ni redan. Nu ska jag fixa mig. Jag saknar både Heidi och Linda. Tänk att skolan blir så mycket roligare när en rolig person är i skolan. Jag tänkte faktiskt fråga Heidi om jag får komma upp till henne någon helg nu, det skulle sitta fint. Vi får se. Jag smsar faktiskt med henne just nu. Hon saknar mig. Jag saknar henne. Nu ska jag gå till min plattång, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0