vad gör jag vaken?!

Jag är ledig idag, som ni vet och jag är vaken nu! Jag har varit vaken sen kl. 06.30 eftersom Moa inte kunde gå upp ensam. Inatt kunde jag verkligen inte sova, låg och vred och vände på mig från elva till två. Och när jag väl kunde somna vaknade jag redan efter en timme om inte mindre, och så fortsatte det till klockan sex. Galet jobbigt men för ovanligheternas skull så är jag faktiskt inte trött. Jag sitter just nu och dricker apelsinjuice vilket jag verkligen älskar på morgonen, både gott och nyttigt eftersom den är färskpressad med fruktkött! Om någon timme ska jag fixa mig och sedan dra mig mot stan, maxi. Efter det blir det till o vara med Moa på stan och efter det kanske (ett stort kanske) vi ska till Vånga. Jag tänkte på att alla gör sådär Hissar och Dissar och Gillar och Gillar inte på sin blogg, frågan är om NI tycker att jag ska ha så. Det blir ju lite variering på det vardagliga då ni bara läser om mina dagar. Vi får se hur det blir. Fast jag har faktiskt en tanke på vad jag ska skriva i mitt nästa inlägg, men innan dess ska ja röka och fixa mig tror jag. Sådant som märks, röka ska jag iallafall göra nu. 
Ha en bra dag i skolan, jag ska tänka på er stackare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0