uppdatering, no school

Sitter just nu och lyssnar på den här fina låten och väntar på pappa. Jag fick nyss reda på att vi kanske börjar ett imorgon men det var inte säkert och just därför tänker jag inte gå till skolan. Jag pallar inte åka klockan nio om det nu skulle vara så och vänta till klockan ett och jag tänker heller inte åka till skolan klockan ett så är jag försenad fyra timmar. Mamma blev arg men puss på henne jag orkar inte bry mig. Dessutom är vi lediga på måndag så jag har långhelg och det jublar vi för, hihi! På tisdag börjar vi på den riktiga skolan och det betyder att det praktiska börjar, om det ens heter det haha. Vi får skåp och allt det där så det blir mindre att släpa på varje dag. Jag har massor att göra nästa vecka, check it:

Måndag: Ledig
Tisdag: Skola kl. 9-16. Träna med Moa kl. 19.30
Onsdag: Skola kl. 9-16. Träna med Emeli kl. 18.30
Torsdag: Skola kl. 9-16. Kanske gå på stan. 
Fredag: Skola kl. 9-16. Hem och fixa till kvällen om någonting ruligt händer.

Det var inte så mycket, men det är just det där med att träna två dagar i rad och dessutom har jag träning i skolan två dagar också tror jag. Jag funderar på att se på film nu, Frontier(s), men det var skräck/thriller så jag vet inte om jag vågar när jag är själv. Jag är tönt, men jag klarar verkligen inte av att se på skräck ensam. Jag får panik och kan inte sova. Annars älskar jag skräckfilmer, så galet bra. Just därför kanske jag ser en annan film ikväll och övertalar någon att se denna med mig någon dag, kanske Moa? På tal om Moa, jag fick nyss ett lite charmigt sms av henne, haha. Vad det stod tänker jag inte skriva här, det är private things. Mos är min lilla gullfia, hihi. Jag övertalar nog mamma om att få köpa ett linne imorgon och drar med Moa till maxi när hon slutat skolan så jag har något att ha på mig för min garderob är så gott som tom just nu. Nu blire sängen iallafall och det betyder att jag nås på mobilen, iallafall en-två timmar till. GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0