ungefär god morgon

Jag vaknade för ungefär en timme sen av att Moa ringde och sa åt mig att gå upp, vilket jag gjorde. Jag gick upp och tog lite mat men aeae jag kan inte äta så det blev till o ge det till vovven. Så istället gick jag ner och duschade men jag ångrar att jag inte duschade håret, men det är inte bra för löshåret att göra det varje dag eftersom jag har märkt att det är då det lossnar. It sucks. Iallafall, nu ska jag gå ut och röka, sedan åka bort till Moa. Jag måste dessutom köpa cigg idag, så får hoppas att jag hinner det också. Tre cigg är inte kul att leva på på en fredag förstår ni. Jag är ganska trött och vädret ser ut att vara dåligt, det såg finare ut när jag var ute och rökte förut men icke. Jag måste verkligen fixa mig men det gör jag hos Moa istället. Just det, jag måste hitta min stickade tröja, den vill jag ha, annars får det bli.. hm jag vet inte riktigt. Jag måste leta efter kläder, atten! Jag hinner nog inte uppdatera något mer idag så ni får vänta tills imorgon! Jag hoppas att ni får en trevlig kväll och sup er inte redlösa. Det vill säga, ta hand om er och varandra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0