nyduschad

Som rubriken säger så tydligt så kom jag precis ut från duschen. Eller jag har precis haft i en hårgrej så löshåret håller sig bättre, vad det är får ni inte veta, hoho! Såhär tror jag att min vecka kommer se ut, och nu är jag säker tror jag, eventuella ändringar och tillägg kan komma senare!

Tisdag: Skola 9.00- 2 lektioner stylist på förmiddagen och hela eftermiddagen SATS.
Efter skolan runt 16-tiden- hem en snabbis och packa om, sedan SATS med Moa och träna BOX 19.30.
Onsdag: Skola 9.00-16.00
Efter skolan, hem en snabbis och hämta en packad och klar träningsväska för att sedan bege mig till SATS och träna med Emeli 18.30.
Torsdag: Skola 9.00-16.00
Efter skolan, Biblioteket och fixa lånekort med Linda, sedan drar vi oss mot SATS för att boka personlig rådgivning eller något liknande.
På kvällen ska jag antagligen träffa Moa, vi får se vad klockan blir och hur trött jag är.
Fredag: Skola 9.00-16.00. Jag vet nästan säkert att jag har SATS då också.
Helgen tar jag som den kommer. Moa är ett stort måste iallafall!
Som ni ser är det väldigt mycket SATS och det är ju då gymmet jag tränar på, både med skolan och på min fritid. Gissa om jag kommer ha träningsvärk, haha!
Jag har dessutom bestämt mig för att sluta röka nu, så förhoppningsvis är det här eller nästa paket mitt sista. Fast om jag känner mig själv så skulle jag inte ha för stora förväntningar. Men nu ska ni få se vad jag bara måste ha pengar till nästa, samt nästnästa månad!

- Tre linnen
- Tjocktröjor (mys och till snyggt)
- Träningskläder
- Jeansleggings
- Foundationsvamp
- Puder
- Efterbehandling
- Underkläder
- Mjukiskläder
- Parfym
- Bodylotion
- Armband
- Datamus
- Headset
- Höst/vinter- kläder som skor, jacka, halsduk, mössa och vantar (mammi betalar nog det mesta av det)


Allt det där går nog på runt 2000+ kr så som ni då förstår finns det inga pengar över till cigg och jag kan verkligen inte skita i att köpa saker nu, för nu är det verkligen viktigt. Garderoben är så gott som tom! Och ett litet plus på summan eftersom min ekonomi är så bra just nu, jag måste klippa mig den här månaden. Samt ta bort och sätta i nytt löshår och då läggs det till ytterligare en summa på hårfärg och det är ju inte gratis att sätta i löshåret, som tur är har jag redan löshår så det räcker iallafall! Detta ser jag framemot ska ni veta! Ae fy, vi får se hur det går helt enkelt!
Nu ska jag gå ut och röka min god_natt_Emmi_cigarett och sedan packa och sova. Och om ni vill veta, jag orkade inte städa idag, jag tänkte lägga in en liten bild på hur det ser ut men det är för pinsamt så ni slipper se. Mitt rum kan verkligen inte bli äckligare just nu! Men god natt kära ni, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0