Nattinlägg, bara sådär helt plötsligt!

Jag har suttit och kollat lite på Blondinbellas och Kissies bloggar, två kända bloggare som ni nog vet. Kissie har en så hård stil, verkligen bitchig stil och Blondinbella är sådär mjuk, inte alls bitchig. Det är helt otroligt hur många dem kan få med sig, som vill vara exakt som dem. Som Kissie hade lagt upp ''Kissies new BFF'' och vem f*n går på en sådan sak? Jo självklart korkade små wannabes som säger att dem inte alls vill vara exakt som Kissie, utan att dem redan är det. Lite kul att läsa/se faktiskt. Men på något vis fastnade jag ändå vid hennes blogg, hon har en galen attityd! Dock har hon ju lite 14årig fjortis-stil i sig. Blondinbella är mer seriös med vem hon är, Kissie är en annan person. Men vad vet jag? Ögnade bara igenom några inlägg och var tvungen att skriva hur galet det egentligen är. Men som sagt, väldigt kul att läsa, och att sitta vid bloggar, det är någonting jag fastnat för nu. Men nu ska jag ta en nattcigg och sen krypa ner i sängen, självklart borsta tänderna. Men ack, man blir ju bara pigg av det, atten, det kanske blir datorn ett tag till efter det iallafall! Men till er blir det till o säga GOD NATT nu, pussilu


Kommentarer
Postat av: heidi

haha, ja gillar verkligen inte någon av deras bloggar, Bloninbella har 500 kostym nissar som styr hennes blogg och hon tjänar pengar på det, tycker hennes blogg är ointresant, därimot gillar jag verkligen kenzas blogg, hon har bara varit sig själv och styr sin blogg helt själv, och så är hon ju sjukt snygg. Modell och underbar människa verkar hon vara, Go kenza, snart går hon om Blondinbella, för kenza har inte lågnt kvar, näst bästa bloggen än så länge, :) kolla den, http://www.kenzas.se

Puss och godnatt darling'!

2009-08-14 @ 02:36:28
URL: http://unknownemergency.blogg.se/
Postat av: emmi

jaså, ae gick in på blondinbellas och såg inlägg om kissie, ae överskattat, men så kul att kolla på alla fjortisar som verkligen vill vara som kissie, haha! jag ska kolla in hennes blogg :)))) Pusss och natti sötnosa!

2009-08-14 @ 03:00:25
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0