lyssnar på en svängig moalåt

Sitter hos Moa och lyssnar på Stupid Cupid, haha! Vi vaknade för ungefär två timmar sedan, och under dem två timmarna har vi ätit frukost, rökt och spelat kort. Jag vann! Dock med fusk men det behöver vi inte nämna egentligen, hihi.
Igår var vi hos Fredrik på fest men vi drog ganska snabbt iallafall, åkte hem och sov. Eller Moa sov, jag kollade på The Holiday, en bra film som ni borde se. Moa vaknade mitt i natten och nästan grät, sötnosan hade kramp men det minns hon knappt idag.
Idag ska vi antagligen till Vånga och sova där, se film och så. Antingen hos Jesper eller hos John, vi får se. Det kanske inte ens blir så eftersom Jesper kanske skulle på fest i Linköping med Viktor. Nu ska vi nog fixa oss iallafall, jag måste duscha. Uppdaterar nog inte mer idag så ni får vänta till imorgon, hoho!
Ha en trevlig lördagkväll för det ska jag och Moa ha!

Kommentarer
Postat av: VäxUp

Mycket det stod att du skulle vara med becca.Lol hejdå.

2009-08-29 @ 17:39:31
Postat av: emmi

Svar till KENNY:

Hej då Kenny. Väx upp själv och sluta lägg dig i. Lol hej då.

2009-08-29 @ 18:32:48
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/
Postat av: emmi

Svar till KENNY:

Hej då Kenny. Väx upp själv och sluta lägg dig i. Lol hej då.

2009-08-29 @ 18:33:06
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/
Postat av: ronjalarsson

Ja, ha såkul, för det ska inte jag.

2009-08-29 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0