Jag är sur och mamma är dum

Idag gick jag på stan med Becca. Jag hittade några fina linnen och en bh jag vill ha så jag har suttit här och beklagat mig inför mamma eftersom jag inte har några pengar. Och i hopp om att hon skulle säga "Du får 500kr så åker du in och köper det du nu har sett" så säger hon istället "Det där funkar inte, sluta rök istället" Jo men vad rolig min mamma är, ha-ha. Men jag har faktiskt bestämt mig för att sluta lite smått nu, pengarna bara försvinner. Jag gör av med ungefär 900-1000kr på bara cigg på en månad, det är sjukt! Jag vill ha massa grejer, jag behöver massa grejer. Men nu pratade mamma om att hon kände en så hon skulle prata med honom om eftermiddag/kväll/helgs jobb åt mig, pengar och alltid bra att göra egentligen. Fast det sa hon när hon frågade om jag skulle hoppa av skolan, om jag skulle göra det måste jag ha jobb. Sen blev det allvar eftersom jag måste ha pengar (fast jag ska ju inte hoppa av skolan såklart) Anyway. När jag och Becca väntade på tåget kom det fram en fullgubbe och började prata om att slicka f*tta, och att vi skulle gilla att han gjorde det, då flydde vi. Väl i Kimstad tog Becca bussen hem och jag gick hem till Moa och hämtade vattenpipan, satt kvar där med henne och John, pratade lite och sedan tog jag bussen hem. Snart ska jag sova, imorgon måste jag gå till skolan så halv sex måste jag gå upp. Jag slutar iallafall 14.15 imorgon vilket ska bli himla skönt. Då blire att vara med Moa och sedan kanske åka upp till Vånga, om någon vill ses såklart. Vi får se hur det blir med den saken. Jag hoppas iallafall att Linda kommer till skolan imorgon, jag skickade just iväg ett sms och frågade henne. Jag måste röka nu, men innan det ska jag hämta ett glas iste, yammie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0