hemma

Nu är jag hemma och sähär såg min dag ut!
- Mosstorp. Först åkte jag till Mosstorp och lämnade in hemkunskapsboken, stod och pratade lite om gymnasiet med Christina som följde med till Tyskland. 
- Ingelsta. Jag och mammi åkte sedan vidare till Maxi där jag köpte en rosa bh på HM och sedan köpte mamma lite smått och gott sådär. Sedan bar det av till City Gross där mamma köpte iste till mig och exotiskt godis samt tuggummi.
- City. Där mötte jag upp Moa och hon köpte lite saker.
- Hem. Jag drog hem och kom i fel sekund på att jag glömde mina cigg i Moas påse och Moa hade glömt nyckel så jag åkte till henne för att hämta henne men då kom hennes bror så vi rökte och Moa fixade sig lite. Jag körde ner henne till stationen och hon tog tåget till stan igen. Nu är jag hemma, ska strax äta för mamma ville att jag skulle pröva något nytt hon hade lagat till.
Den sista tiden som är kvar av dagen ska jag städa, duscha, packa iordning lite skit och sådär. Nu måste jag kila, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0