hej rubrik!

Jag kom ut från duschen för ungefär 30 minuter sen. Jag har laddat upp en bild på bilddagboken för dem som har missat att jag faktiskt har en bilddagbok också, getyourown heter jag där, kika in och kommentera för då blir Emmi glad! Det blev ganska sent idag, och senare lär det bli för nu ska jag röka, blåsa, platta håret och sedan blir det äntligen sova för min del. Ni som inte gått till sängs ännu, god natt till er! Och till er som redan sover och läser imorgon, god morgon till er, hoho. Jag har så extremt tråkigt och jag tycker inte om mörker, ensamhet, tystnad och tankar som smyger sig på. Jag funderar på att bara gå ut i tröja och trosor och röka, så jag känner att jag lever! Dessutom så saknar jag Moa redan, det är galet eftersom jag var hos henne för ungefär 4,5 timme sedan. Hur klarar man sig utan sina vänner, speciellt sina bästa vänner? I don't. Men röka och fixa nu så jag kan krypa ner i sängen snart!

Men, en snabbis om min morgondag!
•Skolan, såklart!
•Stan med Becca, kanske?
•Städa mitt rum, verkligen viktigt!
•Hämta vattenpipan hos Moa, om det går för sig när jag kan?

Puss sov gott, ni är dåliga på att kommentera!
(se, EN RUBRIK, haha!)


Otroligt söt, jag vet. Moa är såklart charmig som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0