blir tjock(are)

Rubriken säger allt. Jag sitter i vardagsrummet, frusen och äter godis. Jag bestämde mig för att lämna Moa hos John och åka hemåt i värmen, ujuj vad skönt. Ett tag trodde jag nästan att jag skulle dö, men så såg jag gatlyktorna och då fann jag lite hopp inom mig. Ikväll har vi varit hos John, vi kollade på film på trean, "Sagan om de två tornen" Nice movie och imorgon är det film nummer tre av Sagan om ringen- filmerna, kl. 21.00 på trean! Runt halv tre imorgon ska jag till stan med Moa och hennes mor, köpa en bh hade jag tänkt. På kvällen ska jag nog sova hos Moa, kanske åka bil i Vånga och lite sådär trevliga saker. Jag är ju ledig på måndag så då måste jag städa mitt rum, ush det orkar jag egentligen inte men det är ett stort måste just nu! Nu tänkte jag gå ut och ta min sista cigg och sedan krypa ner i min säng och kura ihop mig under täcket, få lite värme. Och jag saknar en person så jag blir galen på mig själv, men nog om det. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0