blir galen på internet

Jag har bara internet ute hos Moa och vem orkar sitta ute hela kvällen? Inte jag iallafall. Ibland är det tur att man röker, som jag gör nu, haha! Jag ska sova hos Moa som ni vet. Vi skulle se en film men icke, klockan är för mycket nu. Imorgon ska jag till maxi, köpa bh och sen stan med Moa och köpa cigg. Jag är ju ledig imorgon, mohaha! Det var tänkt att vi skulle till Vånga idag men dem tyckte att det blev för sent redan vid sex så det blev att sitta hos Moa, och så kom Heidi förbi ett litet tag. Idag har jag fixat pappas nya dator, ny spotify åt honom så nu behöver han inte min, vilket är skönt. Moa har också en egen nu men den är galen, ingenting funkar ju, nästan inga låtar finns, haha! Nu ska jag gå in, för det börjar bli lite kyligt. Ingen mer uppdatering idag för min del, men imorgon blire, och då har jag internet inne igen. God natt.


Moa, Emmi och Heidi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0