9 Augusti

Idag vaknade jag hos Moa runt åtta eftersom att det var galet varmt, då hämtade Moa en fläkt så somnade vi om till kvart över ett. Jag åkte hem runt två för att måla, vilket jag gjort nu. Nu har jag lite pengar, dock är 500 redan spenderade på Gröna Lund.
Iförrgår åkte jag och Moa till Jesper som ni vet, det slutade med lite för mycket öl. Då blev det hem och sova hos Moa och vakna halvt bakfull, men som lyckligtvis gick över ganska fort eftersom Moa, gullig som hon är, tvingade i mig litervis med vatten hemma hos henne, haha!
Igår var jag, Moa, Robin och Amanda i Stockholm, Gröna Lund, det var ruligt. Dock var det ju synd om Robin eftersom han mådde dåligt och bara hann åka två karuseller och sedan gick till bilen. Den här gången åkte jag iallafall Insane, härlig karusell, skrek som en galning! Upp och ner, bak och fram. På kvällen åkte vi till Blacka där det var fest hos någon Nicke Eriksson, där stannade vi inte så länge eftersom det var efterfest hos Anton. Hos Anton blev lilla Moa fuller och mådde icke bra så vi åkte hem till Moa och sov.
Ikväll blir det Vånga igen, grillparty hos Anton, trevligt. Sover hemma ensam för första gången på, jag vet inte hur länge. Nu skulle mor köpa pizza så jag ska väl äta min pommetallrik och sedan fixa mig inför kvällen. Dessutom har jag beslutsångest om jag ska dricka ikväll eller inte. Jag kanske uppdaterar om jag hinner.
Bilder kommer så småningom, okokok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0