7 Augusti

Shubre, eller någe liknanade! Det har varit lite dålig uppdatering dem senaste dagarna, förlåt för det. Anyway, jag och Moa har varit mycket i Vånga de senaste dagarna.
Den 5e åkte vi upp till John där även Jesper, Fredrik, Simon, Stoffe och Fille var. Vi åkte till någon sjö där dem badade, stekande varmt ute. Sedan åkte vi mot Viktor för att träffa honom och Anton. Vi såg dem åka bil så vi gick dit. Resten av kvällen spenderades hos Anton.
Igår var jag och Moa i Skänninge på marknaden, inköpet blev: en liten väska, en sovtröja med text, yatzy, brända mandlar och chips med dip. Senare på kvällen åkte vi till Viktor, där drack vi lite, eller jag och Moa till en början för sedan sålde jag mina sista öl och Moa sin vodka till Stoffe och John. Kvällen slutade inte så bra och inte så tidigt heller för den delen. När vi kom hem lämnade jag Moa till sängs och åkte till Kimstad och träffade Kenny. Vid 5 åkte jag hem och sov.
Idag vaknade vi runt halv två, då gick vi ut och rökte och sedan åkte Moa hem. Jag upptäckte dessutom ett stort brev på mitt skrivbord, från Plusgymnasiet (skolan jag ska börja på den 17e). Där i stod tid och plats första skoldagen, det börjar närma sig nu! I eftermiddag/kväll blir det till att åka till Moa och sova där, vilket blir skapligt eftersom vi ska till Gröna Lund med Robin och Amanda imorgon!


Kommentarer
Postat av: beccca

jag börjar iaf den 18.de haha xD

2009-08-09 @ 00:07:32
Postat av: Emmi

Svar till Becca:

Grattis din sparv, alla andra gör också det, men inte jag ;<

2009-08-09 @ 14:57:53
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0