5 Augusti

Idag vaknade jag vid halv ett av att Moa tjatade som vanligt, när jag vaknat till lite kommer hon in med frukost åt mig. En härlig flicka det där!  Igår var vi hos John, lite chillparty. Drack lite och blev lite, ytterst lite dragen. På vägen hem såg vi Heidi och Elin vars moppe hade stannat så dem fick honka med oss från Mårn till Vickelby. Väl hemma hos mig somnade jag och Moa direkt. Nu ska jag fixa mig och åka till Moa. Ikväll blir det till att åka till John igen, får se vad det blir. Jesper kanske kommer dit också, trevligt att umgås med Vångafolket lite sådär, hoho! Men som sagt fixa mig, men först ut och röka, ciiiiao! 


Kommentarer
Postat av: heidi

åh fiifan jag hade blåsor på hela händerna sen xd men ni var guld värda som fixade hem oss ! Jag älskar er

2009-08-07 @ 22:02:15
URL: http://UnknownEmergency.blogg.se,
Postat av: Emmi

Svar till Heidi:

Haha ajajaj du, det är lugnt vetdu. Hoppas att du har det bra i Halmstad. Pussilu

2009-08-07 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0