26 augusti uppdatering

Just nu ligger jag i soffan och kollar på lyxfällan men det slutar när som helst. Idag har jag varit hos Moa, vi åkte till Eber imorse där Moa lämnade tillbaka sina saker eftersom hon ska byta skola. Sedan åkte vi hem till Moa och åt, gotti. Dessutom kollade vi på film, "Death Sentence", en bra film som är värd att se! Vi rökte även vattenpipa idag igen. På kvällen kom Ronja, då tog vi lite bilder sedan åkte jag hem. Nu väntar jag på att mamma ska sluta jobbet. Igår kollade vi på en brabra film, "Män som hatar kvinnor", en svensk thriller tror jag det var. Snart är det dags att sova eftersom jag måste till skolan imorgon. Ronja kanske ska byta till min klass och jag tycker att det är tråkigt när Linda inte är i skolan, hon är sjuk.. Innan jag får sova måste jag duscha så det blir det snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0