24 Augusti uppdatering

Skolan idag: Kom dit vid tjugo i nio, började nio. Hade MAC-lektion med Emmy, sedan lunch men den sket jag och Linda i, istället gick vi ner till stan och satte oss på McDonalds. Efter det var det svenska lektion med Uffe. Efter svenskan skulle vi haft spanska men istället blev det till o gå till Arbetets museum men jag och Linda orkade inte vara kvar så vi gick vid tre. Då tog jag, Kenny, Elin och Jossan tåget till Linköping, drog ner på stan, men vi tröttnade, åkte buss med en sur busschaufför och fick springa till tåget. Sedan blev det att hänga i Kimstad med Kenny, Kim, Tobbe, Andreas, Micke och Anton. Nu är jag hemma, ska tvätta bort sminket, och sedan blir det världens bästa film och sova. Skola imorgon igen, yey, idrott på SATS och sedan vara med Moa, om jag inte minns helt fel. Annars blir det att bara ta det lugnt hemma. 

Jag saknar digdigdigdigdig.


Emmi och Linda, jag ser lite fail ut men det blåste ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0