(2)3 Augusti, anyway uppdatering, LAN

Sitter här hos Kenny, klockan är tio i sex ungefär. Spelar något pangpang spel, Soldiers of fortune 2, ganska skapligt kul bortsett från att man dör och måste börja om från början. Moa har somnat, Jesper har dragit hem, så det är bara jag och Kenny kvar här vid datorerna. Han sitter och nördar the sims 2, haha! Jag börjar bli trött, eller det kommer och går, jag blir pigg av att spela det där pangpang spelet så det får bli det, dags att börja om från början alltså.. Dessutom har jag syndat, jag har druckit läsk. Icke bra, icke kul! Men eftersom jag får ontont i magen av det så blir det aldrig mer efter idag. Nu vaknade Moa, så nu vill hon ut och röka, Emmi joinar såklart, ciiiiiiiiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0