22 Augusti

Igår var en regning otursdag, och jag skojar inte!
Jag och Moa skulle åka till Vånga och köpa vin, vi fick soppatorsk på Kimstadrakan.
Jag spillde ut ett helt glas vin bara sådär.
Vi missade tåget och fick vänta i en timme.
* och * svarade inte på sms från mig eller Moa.
Det började ösa ner regn så håret blev bajs.
Paraplyet gick sönder.
Jag gick rakt ner i en sådandär djup vattenpöl brevid trottoaren.
Sedan hände det lite mer men kommer inte ihåg just nu.
Vi åkte iallafall fram och tillbaka till stan, träffade Vångaborna och följde med till Peppe där det var lite fest. Sedan skulle jag, Kenny, Stoffe och Fille sova hos Jesper men innan vi gick till honom så var vi vid Bergsmans och frös ihjäl till klockan fyra.
Mammi kom och hämtade mig och Kenny imorse någon gång och nu väntar jag på att Moa ska komma hem så vi kan åka till Augustifesten idag när det äntligen är fint väder igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0