20 Augusti uppdatering

Min dag, bussen till Finspång gick 8.15 från stan. Väl framme blev det lite Easyline, vilket var helt okej, lite Tennis som jag och Linda inte orkade så vi gick iväg efter en oseriös match med Nyköpingsborna, lite god lunch på O'Larrys, lite Spinning som jag verkligen inte orkade så jag gick, och sedan blev det att skita i sista timmen och sitta ute och vänta på bussen. När jag kom hem gick jag till Moa, åt och spelade Plump. Sedan fixa och skynda med Ronja och Moa till tåget till stan. Vi gick till Rixfm festivalen men vi tittade bara på Ramsells (eller vad det nu heter), eftersom vi gick omkring och träffade folk istället. När vi hittade Anton, Jesper, John, Fredrik, Fille och Viktor gick vi till fyrverkerierna med dem galningarna och tittade på det, sedan hem i ett överfullt tåg, runt 30grader med fönster öppet och mycket knuffande och vinglande! Jag stannade och tog en cigg med Moa och nu är jag hemma sedan 1,5 timme och har precis duschat och ska föna och platta håret sen sova vilket jag ser framemot galet mycket just nu, dyngtrött och skola imorgon! Det blir även Augustifesten med bästa och självklart lite karuseller och alkohol inblandat, vilket är himla nice tycker jag.  Nattttti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0