18 Augusti uppdatering

Hej bloggggen, ungefär så. Jag har sovit från eftermiddagen någon gång och jag vaknade av att Heidi ringde mig, hon är hemma nu eftersom hon blivit sjuk, så jag åkte bort till henne en sväng, tog en cigg och pratade. Idag var det skola igen, vilket det kommer vara varje dag nu framöver. Det har jag inte riktigt fattat än, känns som att man bara är någonstans och hälsar på. Idag var det en långtråkig dag, började nio och slutade vid två. På morgonen pratade Ingo och Uffe bara lite, sedan kom SATS och hade information. Lunchen idag var fisk, och fy, jag hatar fisk! Anyway, efter lunchen skulle Stylist A gå till SATS och hämta träningskortet och ha lite vidare info, fick en väska och sedan tog jag tåget hem. Imorgon börjar jag också nio, då får jag min dator, iiih! Nu ska jag ner och duscha, sedan blir det film och sova, jag funderar på att ta ett senare tåg imorgon, men jag får se hur det blir med den saken. Jag skulle sovit hos Moa inatt men hon sov visst med Ronja, aja care. Imorgon efter skolan ska jag till stan och köpa idrottsskor och en väska, sedan hem och träffa Heidi ett litet tag!

& jag vill bara att allt ska vara som förut, som i början av sommarlovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0