17 Augusti

GODMORGON! Nu är klockan fem över sju och jag är faktiskt helt klar, eller jag ska borsta tänderna snart också. Jag gick upp tio i sex så ögonen står i kors nu men det är härligt! Om nästan en timme blire att gå till bussen för att ta tåget till stan och därifrån ta en buss till skolan, låter det inte underbart eller? - Kanske inte.. Men jag slutar iallafall runt tolv-ett så då blir det till o gå till Moa direkt när jag stigit av tåget. Nu kommer outfit och facelook, hejaheja mig!

 
             Emmi facelook                                               Emmi outfit

Ni får ursäkta bilderna, dem blev inte så bra men vafan, nu måste jag leta efter det där jvla busskortet som är helt försvunnet och jag har inte en aning om vart det kan vara faktiskt! Heeeeeeeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0