17 Augusti uppdatering

Idag var det då första dagen på gymnasiet. Det var väl sådär, ganska tråkigt faktiskt. Vi fick ett "startkit" med penna, sudd, linjal, block och almanacka och dessutom fick jag ju mitt busskort också, eller det var en lapp som jag ska tills jag får det riktiga. Jag kom iallafall i A-klassen och ska väl börja läsa spanska eftersom det är det enda språket dem har och jag måste ju välja till någonting. Jag fick Alle som lärare, jag kommer inte ihåg vad hon heter egentligen men hon ville ju bli kallad för Alle så det får bli det. På torsdag börjar jag 8.15 i stan och ska då åka till Finspång eftersom jag har friluftsdag där, på Medley, ett gym, bad och grejer. Så jag ska gå in och välja vad jag vill ha för aktiviteter snart tänkte jag. Imorgon börjar jag iallafall klockan 9 och jag har inte en aning om vad vi ska göra. På onsdag får jag datorn och jag hoppas på att man får någon väska till eftersom jag vill ha hem den och jag har ingen väska som passar, hoho! Dessutom sover jag hos Moa imorgon, tror jag det var. Nu ska jag välja det där och sedan leta fram en väska man kan ha till skolan eftersom jag måste få med allt imorgon. Jag är trött som satan måste jag ju få tillägga också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0