16 Augusti

Nu sitter jag här, måste hoppa in i duschen och hänga upp kläder på tork. Imorgon börjar skolan för min del, underbart! Sommarlovet är alltså över, och det har faktiskt varit helt okej. Den största delen har jag väl spenderat med Moa och i Vånga, hoho! Det är sjukt hur mycket jag kommer sakna alla gamla människor här ute, men kontakten tar ju inte slut för detta inte.
Igår åkte jag och Moa till Gryt, vi spelade boule med hennes mamma, pappa och två till, jag vann iallafall två gånger tror jag. Sedan film och sova ungefär. Idag vaknade vi vid tolv, vi badade och surade över att vi inte hade cigg. Väl hemma hos Moa, vilket var vid sex någon gång, åkte vi upp till Jesper för att leta efter batteriet men utan resultat. Så jag körde Moa till John och sedan åkte jag hem och ringde Heidi som har flyttat nu.
När som helst nu ska jag gå ner och duscha, fast först ut och ta min sista cigg för ikväll. Jag uppdaterar nog innan skolan imorgon, eller efter, beror på tiden.. Upp halv sex imorgon, låter härligt, ohja!
JAG HITTADE ETT ANNAT BATTERI HEMMA SÅ JAG HAR MOBIL IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0