15 Augusti

Dagen efter, hejhej!
Jag vaknade för över en timma sen, huvudvärk och ont i magen. Vad ska man säga om gårdagen då? - Galen? Det var ruligt. Lokalfest i Klippan som ni vet! Dock finns det ju alltid ett men med efter en icke-alkoholfri-kväll. Mitt batteri är hos Jesper eftersom jag och Kenny åkte dit med Jespers bror efter festen, vi trodde att han var vaken, men icke! Så jag ringde mamma klockan fyra, lagom nykter, och bad henne hämta oss, hon blev glad, ohja! Men hon kom iallafall, och jag tappade mobilen så den gick i tusen delar, eller iallafall fyra och vi hittade inte batteriet efter det, kul. Så vill ni något får ni ringa hem till mig, bara så ni vet. Idag blir det till o åka till Gryt med Moa. Mår inget bra idag så jag struntar i mina andra planer och åker bort, badar och tar det lugnt istället. Nu nåste jag fixa mig, ska åka om en timme ungefär.
Bilder kommer såfort jag har min mobil igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0