14 Augusti

Nyss hemkommen från stan. Åkte dit klockan tolv med mammi. Inköpet blev: Jeans från Bik Bok och en tjocktröja från Cubus. Dessutom fick jag lite pennor, block och sådan skit av mamma, till skolan som börjar om 3 dagar, jippie! eller inte. Nu ska jag börja fixa mig tänkte jag, ska förfesta hos Heidi vid sex och sedan åka till Vånga vid sju. Jag funderat på att locka håret idag, korkskruvar, det var länge sen, men jag vet inte riktigt än. Dem går ut direkt och då ser det bara skabb ut, det kanske blir rakt iallafall, med volym. Och dessutom funderar jag på att ha klackskor idag, eller om jag ska ha mina Fred Perry, aeae svårt. Det blir iallafall mina nya jeans och någon tröja till det. Sminket vet jag inte hur jag ska göra med än, det får bli som det blir. Aja, blir dusch nu, skynda Emmi! Bilder kommer ikväll eller imorgon :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0