13 Augusti uppdatering

Uppdatering, uppdatering, uppdatering hejhej.
Kom hem från John för ungefär en timme/en och en halv, sedan. Jag har ätit lite men fick ont i magen direkt så ae. Snart ska jag duscha hade jag tänkt, vilket ska bli himla skönt kan jag lova! Just det, mogna vissa är som förstör moppar, som på festen hos Anton. Jajja, orkar icke bry mig atm. Ikväll blir det till o åka till Moa, se film och mysa, wiie! Och imorgon blire partyyyy i Klippan! Just det, igårkväll såg jag och Moa en brabra film, ''Crash'' den rekomenderas, jajamen! Och hos John såg vi "The new guy"den verkade lite kul, men jag och Moa somnade såklart, haha! Imorgon runt tio-elva ska jag till stan med mor, ska köpa jeans och hoppas på att mammi ska ge med sig så jag får en tjocktröja också. Ja, jag och mor är sams igen, hon är snäller nu, hoho! Dessutom, nu ska ni få en brabra låt, lyssna och njut, den förra var en partylåt som vi lyssnade på då så var tvungen att lägga till den, den heter iallafall "Kick- Fest hos mig" Och denna heter
 "Saving Abel- Addicted"



Icke redigerad, men det är Heidi, Moa och jag på stan igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0