12 Augusti uppdatering

Alla kan ju bara dra åt helvete. Förstör ändå bara allt, allt, allt. Jag hatar mamma och min äckliga bror, och jag blir så jvla sur på folk som håller på hela tiden. Låt mitt liv vara. Okej, jag hatar kanske inte mamma men blir så dfhsjghlajfog sur på henne, aja orkar inte nu.

Men, var på stan idag med Moa och sen kom Heidi också. Inköpet idag blev: Mascara och Bruno Banani parfym från Cubus. Dessutom bråkade jag med mamma så jag fick dåligt samvete efter lite saker jag sa så jag köpte lite grejer åt henne, vilket jag ångrar eftersom hon ändå bara sabbar humöret för mig. Blöööööööh. Snart flyr jag iallafall ut, till Vånga i guess, då slipper jag det ständiga bråket, woho! Ni kan ju höra av er på mobilen om det finns täckning vill säga haha! Dessutom hatar jag att bråka med bästi, aja får väll se vad detta är om. Ska fixa och dra bort till Moa snart. Heeeeeejs alla GLADA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0