10 Augusti

Hej bloggggen. Jag vaknade nyss, hittade en videoblogg som vi gjorde igår, så jävla sämst men vi var ju inte så speciellt nyktra då heller! Ignorera att jag ser ut som ''Hej kom och hjälp'' i videon, vi hade iallafall kul. Jag var ju hos Anton igår, mycket öl, cider, sång och dans. Dock blev det ju lite bråk mellan några pojkar där men det löste sig till slut. Och självklart blev det ''lite'' bråk för mig med på slutet, ajaj. Men som tur var löste sig det med. Nu ska jag ut och röka min morgoncigg och sedan blire till o fixa sig. Idag kanske jag ska leka med bästi Kenny, vi får se. Nu ska jag försöka ladda upp videobloggen, haha!

Aeae kan icke lägga in videon, den kanske kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0