1 Augusti

Idag hade min bror barnkalas, Moa var där och hjälpte till med danserna. 12 småungar sprang runt och lekte, fy. På kvällen åkte vi till Simone där det var party. Efter det hem, mysa med chips, dip och kortspel. Igår var jag med Kenny, först hemma hos mig, sedan åkte vi till Vånga, icke lätt att åka med en full Kenny på moppe, haha! Festen i Vånga tog slut efter 2 öl eftersom Fredriks far kom och slängde ut alla. Då bar det av till Jesper. Väl där däckade Jesper så jag och Kenny hoppade på honom, eller ja, jag gjorde det medans Kenny höll bort Sacko. När Jesper inte orkade kämpa mot mig mer försvann han så efter en timme åkte jag och Kenny hem. Jag somnade i mammas säng och Kenny däckade i min säng, det var väl runt 7-8 någon gång. Aja, gick upp på morgonen och resten vet ni. Puss. Btw, bilder kommer när jag är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0