Trodde vi va på riktigt, varför kändes det falskt?

En fin inflyttningspresent av en kär barndomsvän som var på besök häromdagen.
 
Hej! Jag vet att det har ekat tomt här inne, igen. Det är så mycket just nu hörrni.. jag vet knappt vem jag själv är längre. Jag känner mig tom, jag känner ingenting samtidigt som jag känner alldeles för mycket. Jag känner mig ensammast på jorden och som att jag är den enda i världen som inte har en enda människa. Jag känner mig ensam även fast jag är omringad av människor, jag vet inte hur jag ska förklara. Jag känner mig ensam och förvirrad helt enkelt. Jag skulle bara behöva komma bort lite, men det är omöjligt.

Jag hoppas att det är bra med er iallafall! Njuter ni av värmen idag? Jag såg att hela veckan skulle bli fin, helt fantastiskt ju, äntligen är sommaren tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0