Shine bright like a Diamond

 
Idag försov vi oss ganska rejält här hemma så det blev att springa till Kneippen och hämta Isra som ska vara hos oss till ikväll medan Ida jobbar.
Nu har jag precis haft en telefonintervju på engelska och den gick över förväntan faktiskt så nu ska jag se över min mail och "jobba" med det ett tag innan det är dags för promenad nummer två.
 
Robin kommer hem efter 15 och då ska vi väl äta lite innan det får bli en promenad med hundarna.
Imorgon har jag en intervju på Marieborg och avskrivning från min nuvarande skola. Sen är det bara att invänta antagningsbeskeden som borde komma i Juni, spännande.
 
Idag fyller min vackra, inspirerande och fantastiska bästis 25år och just idag skulle jag vilja kunna byta plats med henne så att hon får njuta av sin alldeles egna dag. Hon är så stark, och har en liten kämpe till dotter. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0