Ohana betyder familj, familj betyder att ingen lämnas utanför, eller glöms bort

Idag har varit en riktig slappardag. Vi klev upp vid 7, åt frukost, lämnade Millie på dagis och jag fortsatte med en långpromenad innan jag gick hemåt och slängde mig i sängen bredvid Robin. Där blev jag kvar nästintill hela dagen, bortsett från när jag lagade lunch, skickade in en ansökan till en skola och hämtade Millie. 
 
Nu har vi precis ätit hemmagjorda hamburgare med hemmagjord pomme och ska snart ta oss ut för att gå en kvällspromenad med Kax. 
Igårkväll tittade vi på ett halvt avsnitt av Game of thrones men konstaterade båda två att det inte var någonting för oss så ikväll testar vi Sons of Anarchy istället. 
 
Bilderna ovan ritade Millie till mig och Robin förut, de föreställer oss som familj. Underbara unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0