Natten går bra men dagen är svår

 
Jag blev barnledig igår ändå, Millie sov ytterligare en natt hos Ronja och Ludvig. Vi passade då på att spendera tid tillsammans, lagade lite hamburgare hemma och sedan gick vi på bio- Djungelboken. Den var så himla bra! 
 
Idag vaknade vi runt 8, åt frukost i sängen och mös tills jag var tvungen att gå. Jag är hemma runt 20.30 ikväll, då ska jag duscha och sen hoppa bums i säng för imorgon väntar dagis och ett möte. Förhoppningsvis ska jag även träffa Emma en sväng med, som jag längtar efter henne! 
 
Veckan blir nog rätt lugn. Jag hoppas på att kunna unna mig ett glas vin på någon mysig uteservering till helgen men det återstår att se. Ha en fin dag och njut av värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0