Kalasdag

 
 
Idag hade vi kalas för släkten här hemma. Det bjöds på vaniljbullar, raw chokladbollar, cake pops, brownie med vit choklad, vanlig brownie, tårta, glass, jordgubbar och kaffe. Jag tror att alla blev nöjda, inte minst Millie. Hon fick en ny superfin cykel av sin mormor och Roger och annars mest kläder vilket jag önskade åt henne. 
Av sin gudfar fick hon träningskläder så nu är det bara skor som ska införskaffas så är hon redo för dans i höst. 
 
När kalaset var slut och alla gäster hade gått hem så bjöd mamma och Roger på thaimat så Millie fick provköra cykeln dit, vilket gick superbra och hon var så stolt! 

Nu på kvällskvisten har jag, Robin och Millie gått en långpromenad runt strömmen och tittat på Gåsmamman. Robin somnade mitt i avsnittet så jag ska snart göra detsamma. Imorgon väntar tvättstugan, håltagning med Ronja och myshäng med Emma. Sen är det tacofredag och en massa mys med mina favoriter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0