Fredagsmys

Idag gick jag, Millie och Kax en promenad till Haga och tog en kaffe med Ronja innan vi gick hem för att hämta mina betyg och gå ner till Vägledningscentrum för att scanna in dem och komplettera mina ansökningar till utbildningarna jag sökt. Så nu hoppas jag bara att jag kommer in på mitt förstahandsval i höst.
 
Ikväll är det tacofredag på planeringen. Robin åker snart till Skärblacka och sover där så ikväll är det bara jag och min trotsiga prinsessa hemma. När Millie sover ikväll tänker jag unna mig ett långt bad och bara ta hand om mig själv, kanske gråta till en mysig film och bara vara. 
Jag har inga problem med att vara själv som jag tidigare nämnt men jag måste lära mig att tycka om mitt eget sällskap med och det är en helt annan historia det.
 
Imorgon är det Minneskonsert i Skärblacka och vi får se om jag ska dit eller inte. Vädret ska ju inte vara på topp och jag känner mig lite halvt folkskygg. Men en tradition är en tradition så jag lär säkert ändra mig tjugo gånger till och nästan garanterat åka dit i sista sekund ändå. 
 
Jag hoppas att ni har haft, och fortsätter ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0